پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227279
دست رد استقلال به سينه مدافع پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1395/09/23 11:32:05
نمایش : 1420
استقلال به صورت قرضي محمد انصاري را به فجر فرستاده بود اما امير قلعه نويي نهايتا تصميم گرفت اين بازيکن را براي هميشه از استقلال کنار بگذارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد انصاري اين روزها يکي از مهم ترين بازيکنان پرسپوليس محسوب مي شود. بازيکني که قبل از شروع ليگ پانزدهم کمتر کسي اسم او را شنيده بود، حالا نه تنها بازيکن کليدي تيم برانکو محسوب مي شود بلکه توانسته در بين نفرات منتخب کارلوس کي روش هم قرار بگيرد.

انصاري که اين روزها بحث لژيونر شدنش حسابي داغ است، در شرايطي با حضور در تستهاي پرسپوليس با اين تيم قرارداد امضا کرد که امکان بازگشت او به استقلال بعد از پايان دوران خدمت سربازي اش در صدر وجود داشت اما اتفاقاتي در استقلال رخ داد که مانع بازگشت اين مدافع به استقلال شد تا داستان زندگي او عوض شود.

هقته نامه تماشاگران امروز درباره اين موضوع نوشته: ماجرا از اين قرار است که استقلال به صورت قرضي انصاري را به فجر فرستاده بود اما امير قلعه نويي نهايتا تصميم گرفت اين بازيکن را براي هميشه از استقلال کنار بگذارد و بنا بر اين به صورت کتبي اعلام کرد که به اين بازيکن نيازي ندارد. سربازي انصاري تمام شد و انصاري از طريق يکي از نزديکانش به تيم نفت تهران – که آن زمان عليرضا منصوريان سرمربي اش بود – معرفي شد. منصوريان هم که در تيم اميد با انصاري کار کرده بود، شديدا از اين بازيکن و به خصوص خصوصيات اخلاقي اش تعريف کرد اما از آنجايي که نفت در پست انصاري دو بازيکن ديگر داشت، بازيکن سابق استقلال امکان همکاري مجدد با منصوريان را پيدا کرد.

 

محمد انصاري

دوراني که محمد انصاري هنوز بازيکن معروفي نشده بود

او به شهرداري تبريز رفت و يکسال براي اين تيم بازي کرد. فصل تمام شد و پرويز مظلومي به جاي امير قلعه نويي روي نيمکت استقلال نشست. انصاري دوباره شانسش را براي حضور در استقلال امتحان کرد و اين بار از طريق يکي از نزديکانش در باشگاه و همچنين مهدي رحمتي، نظر مظلومي را براي حضور در استقلال جويا شد( البته خود انصاري مستقيما اين کار را نمي کرد و در اصل يکي از نزديکان او که رابطه خوبي با سرمربيان استقلال و نفت داشت، تلاش کرد تا اين بازيکن استقلال را به ليگ برتر برگرداند) مظلومي هم عليرغم تعريف از اين بازيکن اعلام کرد که برنامه اش جذب بازيکنان ديگري است و به جاي انصاري سراغ ميثم مجيدي از استقلال خوزستان رفت. نفت تهران هم به مانند فصل گذشته جايي براي او نداشت تا اين بازيکن به پرسپوليس برود. جالب اينکه اوايل فصل قبل و در حاليکه انصاري هنوز بازيکن ثابت پرسپوليس نشده بود، او در يک مراسم مذهبي شرکت کرد که عليرضا منصوريان هم يکي از حاضران در آن برنامه بود. در آن مراسم، سرمربي آن زمان نفت به انصاري گفت که امکان موفقيت او در پرسپوليس فراهم است و قطعا اين بازيکن از پرسپوليس به تيم ملي خواهد رسيد. اتفاقي که بعد از چند ماه و به واسطه درخشش انصاري در ترکيب پرسپوليس رخ داد و کي روش، مدافع قرمزها را به اردوي تيم ملي دعوت کرد.


منبع:آي اسپورت

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html